Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
کرامت شش - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

کرامت شش

چند وقت پیش مادر همسرم به منزل ما آمده بود. کمی هیجان زده و مضطرب به نظر می رسید. انگار اتفاقی افتاده بود. از او پرسیدم چی شده؟

اتفاقی رخ داده ؟ جواب داد: نه! چیز خاصی نیست؛ دیشب خواب علی اصغر پسرت رو دیدم. خواب دیدم در گهواره اش خوابیده بود و یک شال سبز روی او کشیده شده بود .
چند وقتی از این ماجرا گذشت تا اینکه ، علی اصغر سخت بیمار شد. آنرا به بیمارستان سیدالشهدای شهرستان رساندیم

. پزشک کشیک بیمارستان گفت: «خیلی دیر اقدام کرده اید!! متاسفانه عفونت وارد خون فرزند شما شده است ، کاری از دست ما ساخته نیست.

فرزندم را سریع به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال دادند»
در مسیر بیمارستان بودیم که ترس تمام وجودم را گرفت. ،ترس از دست دادن فرزند عزیزم

 واقعا پزشکها ما را جواب کرده بودند. همسرم خیلی بی تاب بود و مدام گریه می کرد. بعد از بستری کردن پسرم در بیمارستان با همسرم به فکر متوسل شدن به باب المراد امامزاده قاسم (علیه السلام) افتادیم. قبلا از دوستان و آشنایان شنیده بودیم که ایشان امامزاده ی کریم و بخشنده ای هستند. و از دیرباز آن مکان محل رفع حاجات و مشکلات زوار بوده است. همانجا بود که به اتفاق همسرم تنها قطعه طلای باقیمانده در زندگی مان را به درگاه "باب المراد" نذر شفای پسرم کردیم.
الحمدلله بعد از گذشت مدتی کوتاه  پسرم از بیمارستان صحیح و سالم مرخص شد. و من سلامتی فرزندم را  مدیون کرامت این امامزاده عظیم الشان هستم.

بعد از چند روز به اتفاق خانواده به زیارت باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی علیهما السلام مشرف شدیم  و نذر خود را ادا نمودیم. 
والسلام 
ر-ع 

کرامت فوق در تاریخ 97/9/25  با توضیحات خود شخص ثبت گردید است.

 

  •  واحد ثبت کرامات القاسمیه آستان مقدس باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی علیهما السلام

 

به همت خادمان آستان مقدس باب المراد در بخش "#ثبت_کرامات_القاسمیه" عنایتی که شما زوار محترم از دستان پر مهر صاحب این آستان دیده اید، جهت مطالعه عموم در این بخش به نمایش گذاشته میشود.

شما هم میتوانید با مراجعه به بخش "کرامات القاسمیه"واقع در صحن حرم مطهر جهت ثبت کرامت اقدام نماید
تلفن مسئول بخش "ثبت کرامات":
 0913 011 9305

 

تصاویر

ارسال دیدگاه