Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
کاروان چاووشی ماه محرم الحرام1440 و آیین تعویض پرچم گنبد - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

کاروان چاووشی ماه محرم الحرام1440 و آیین تعویض پرچم گنبد

کاروان چاووشی ماه محرم الحرام توسط عزاداران حضرت عباس علیه السلام بیدگل بعد از ظهر روز 26 ام ذی‌الحجه با حضور در حرم مطهر قاسم ابن علی النقی علیهما السلام  مراسم عزاداری و تعزیه خوانی از وقایع کربلا را  به نمایش در آوردند و به استقبال ایام شهادت سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام  رفتند.

این کاروان طبق سنوات گذشته با صدای سنج و ذکر اشعار حزین در مدح اباعبدالله حسین علیه السلام و یارانش از آستان مقدس هفت امام زاده به سمت حرم مطهر باب المراد حرکت کرده سپس درحن مطهر مراسم عزاداری به پا می نمایند.

با تشکر از همکاری  کلیه زحمت کشان کاروان چاووشی عزاداران حضرت عباس علیه السلام که در طول سال برای برپایی این مراسم با شکوه  تلاش می کنند.

آیین تعویض پرچم گنبد حرم حضرت قاسم ابن علی النقی علیهما السلام  نیز در ایام محرم با حضور جمع کثیری از مردم متدین و انقلابی شهرستان آران و بیدگل همزمان با کاروان چاووش برگزار شده و پرچم مزین به نام سید الشهدا بر فراز این حرم نورانی نصب می شود.
همچنین در ایام ماه محرم الحرام  برنامه های ویژه ای از سوی آستان مقدس عموی بزرگوار امام زمان (عج) با حضور حضور دسته های عزا ،سخنرانان و مادحین اهلبیت و برگزار می شود.

تصاویر

ارسال دیدگاه