Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
ویژه برنامه تسلیت به جوانترین امام - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

ویژه برنامه تسلیت به جوانترین امام

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام 


مراسم تسلیت به جوانترین امام در شام غریبان امام رضا علیه السلام با همت کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در حرم مطهر باب المراد  قاسم ابن امام علی النقی علیه السلام  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در این مراسم که توسط کانون مرکزی خدمت رضوی در حرم مطهر باب المراد و با حضور پرشور مردم برگزار گردید نوجوانان و جوانان دهه هشتاد و نود با شرکت  در این برنامه شهادت مظلومانه آقا امام رضا (ع) را به محضر نورانی فرزند بزرگوارش ، جوان ترین امام حضرت جواد الائمه  تسلیت گفتند.
آغاز ویژه برنامه تسلیت به جوانترین امام با قرائت چندی از کلام الله مجید توسط قاری جوان شهرستان جناب آقای حجت سالمی فرد انجام شد.
در این مراسم اجرای زییا و دکلمه خوانی مجری توانمند برنامه جناب آقای وحید مدرس زاده و شعر خوانی و مدح خوانی دو نوجوان شهرستان حال و هوای مراسم را معنوی نمود. همچنین در بین اجرای مراسم این عزیزان صلوات خاصه و ارتباط مستقیم با آستان قدس رضوی برای حاضرین پخش گردید.
خطبه خوانی و شمع گردانی خادمیاران رضوی شهرستان آران و بیدگل از برنامه های ویژه این مراسم بود.
عباس آذرباد مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل ضمن قدردانی از حضور مردم و نوجوانان در این مراسم طی سخنانی در مورد محورهای خدمت رضوی توضیحاتی را ارائه نمود.‌
در پایان ویژه برنامه تسلیت به جوان ترین امام زیارت امین الله توسط مداح اهلبیت،خادم الرضا آقای عباد صالحی قرائت گردید و از زائرین حرم مطهر امامزاده قاسم علیه السلام سر سفره امام رضا علیه السلام پذیرایی شایسته ای شد.

هیئت امنا حرم مطهر امامزاده قاسم علیه السلام از کلیه همشهریان ،جوانان هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آران و بیدگل ،پایگاه بسیج آستان مقدس باب المراد و کانون خدمت رضوی شهرستان که برای برپایی این مراسم تلاش نمودند تقدیر و تشکر می نماید.

تصاویر

ارسال دیدگاه