Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
عید سعید فطر در حرم مطهر عموی بزرگوار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

عید سعید فطر در حرم مطهر عموی بزرگوار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

  عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی
عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست

    عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است   
عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است

در روز عید سعید فطر، انسان با خواندن نماز پرشکوه عید، به معبود و ولی نعمت واقعی خویش نزدیک تر می شود. بندگان مؤمن و پرهیزکار خداوند با برآمدنِ اولین اشعه های زیبای خورشید، مهیّای برگزاری نماز پرشکوه عید می شوند. شکوه و عظمت نماز عید دل های مؤمنان را جلا می بخشد و دشمنان اسلام را خوار و ذلیل می سازد.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 در این روز فرخنده مراسمی در حرم مطهر باب المراد برگزار شد که در ابتدای مراسم پس از قرائت چند از کلام الله مجید،گروه تواشیح کریم اهلبیت با اجرای زیبای خود صفا بخش مجلس ما بودند و حالت معنوی خاصی به صحن مطهر بخشیدن.

در عید سعید فطر در حرم مطهر عموی بزرگوار  امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف حضرت قاسم ابن علی النقی علیهما السلام مردم دارالشهدا آران وبیدگل پس از يك ماه روزه‌داري و خودسازي ،با اقامه نماز عید سعید فطر به امامت حجت الاسلام شیخ علی روحانی بیدگلی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان پرداختند.

بعد از اقامه نماز حجت الاسلام روحانی به ایراد خطبه پرداختند و خاطر نشان کردند که مسلمانان همواره تقوای الهی را پیشه کنند و دین داری،صبر و شکیبایی را از ویژگیهای بارز منتظران حضرت حجت ابن الحسن علیه السلام دانستند.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در خطبه دوم عنوان کردند که مسلمین باید نمونه ای وحدت و همدلی را داشته باشند و در مقابل استکبار جهانی به ایستادگی بپردازند.

تصاویر

ارسال دیدگاه