Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
شب شهادت امام هادی علیه السلام - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

شب شهادت امام هادی علیه السلام


⬛️السلام علیک یا باب المراد یا قاسم ابن امام علی النقی علیهم السلام⬛️

 

بار دیگر حرم مطهر امامزاده قاسم علیه السلام شهرستان آران وبیدگل میزبان خیل عظیم عاشقان و دلدادگان اهلبیت علیهم السلام گردید که همراه با سوز دل تسلیت خود را به پیشگاه مقدس صاحب الزمان (عج) تقدیم نمودند.
مراسم شب شهادت امام هادی علیه السلام با تلاوت کلام الله مجید توسط قاری نمونه قرآن جناب آقای سیّد مهدی خاتمی آغاز گردید.
رونمایی از سرود "باب المراد" در شب شهادت پدر گرامیشان با اجرای گروه سرود کریم اهلبیت از ویژه برنامه این مراسم بود.

(جهت مشاهده نماهنگ به سایت آپارات مراجعه نمایید)
در دومین شب از مراسم شهادت امام هادی علیه السلام که در آستان مقدس باب المراد حضرت قاسم ابن امام علی النقی علیهم السلام برگزار گردید حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی دانشمند با بیانات مدبرانه و روشنگرانه خود زائرین را به پیروی از اهلبیت علیهم السلام و داشتن اخلاق اسلامی دعوت نمودند و سپس مادحین اهلبیت آقایان عباد صالحی و جابر مردان با نوای گرم خود دل زائرین حرم مطهر امامزاده قاسم علیه السلام را به ضریح امام هادی(ع) گره زدند و حال و هوای مراسم را سامرایی نمودند.
در بخش پایانی برنامه زائرین آستان مقدس سر سفره باب المراد اطعام گردیدند.
از کلیه خادمین بقاع متبرکه شهرستان و شهرهای مجاور و هیئت متحده چهارده معصوم کاشان که جهت عرض تسلیت به ساحت مقدس این امامزاده لازم التعظیم قدم رنجه نمودند تقدیر و تشکر می نماییم.
✅ همچنین از زائرین و مجاورین شهرستان آران و بیدگل و مواکب حسینی که در طول برگزاری مراسم از زائرین حرم مطهر پذیرایی نمودند و  مارا در برپایی دو شب مراسم عزاداری یاری نمودند و با حضور  پر شور خود باعث دلگرمی خادمین حرم مطهر شدند سپاسگزاریم.
▪️شایسته است از کلیه خادمین حرم مطهر باب المراد که با تلاش های بی وقفه خود امکانات این مراسم با شکوه را محیا نموند تشکر کنیم.
امید که این خدمات خالصانه مورد قبول حضرت احدیت و امامزاده قاسم علیه السلام واقع گردیده باشد.
 

تصاویر

ارسال دیدگاه