Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی

دکتر غلامرضا اسلامی بیدگلی در سال ۱۳۲۵ در شهرستان آران و بیدگل , در شهر بیدگل زاده شد. پس از چندی همراه با خانواده به تهران مهاجرت کرد. مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از مؤسسه عالی حسابداری گرفت و برای ادامه تحصیلات عالی به انگلستان رفت. در سال ۱۹۷۵ مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت مالی و کنترل از دانشگاه ساوت‌همپتون گرفت و به میهن بازگشت. سپس، ابتدا در سال ۱۳۷۱ کارشناسی ارشد مهندسی سیستم‌ها و بهره ‌وری (مهندسی صنایع) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب و در سال ۱۳۷۳ دکتری مدیریت امور مالی از دانشگاه تهران گرفت.

غلامرضا اسلامی بیدگلی از سال ۱۳۶۲ عضو هیئت علمی دانشگاه تهران شد و در دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، فردوسی مشهد و امام صادق نیز دروس مدیریت مالی، حسابداری و اقتصاد تدریس می‌کرد. زمینه‌های تخصصی - پژوهشی وی به گواه پروفایل‌اش بر روی وب‌گاه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، گروه آموزشی مدیریت مالی و بیمه، عبارت بودند از مدیریت مالی، مدیریت سرمایه‌گذاری و اقتصاد مالی.

اسلامی بیدگلی طی سه دهه کار دانشگاهی، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در مجموع استاد راهنما و استاد مشاور بیش از ۲۰۰ پایان‌نامه و رساله بود .وی هنگام درگذشت، دارای رتبه علمی دانش‌یاری بود و قرار بود در سال ۱۳۹۲ به مرتبه استادی در رشته مدیریت مالی ارتقا یابد.

غلامرضا اسلامی بیدگلی که از اسفند ۱۳۹۱ به دلیل عوارض بیماری دیابت و ناراحتی کلیه و قلب در بیمارستان مهر تهران بستری بود، جمعه، ۹ فروردین ۱۳۹۲ درگذشت .پیکرش، یک‌شنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ از روبروی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تشییع شد و در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

تصاویر

ارسال دیدگاه