Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
تجمع عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز عاشورا - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

تجمع عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز عاشورا

آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصیبت جدک الحسین (علیه السلام)

هر که سرباز خدا نیست نماند، برود       وان که پابند وفا نیست نماند، برود
مى کشد پرده تاریک شبانگاه به دشت       هر که را شرم و حیا نیست نماند، برود

فرا رسیدن روز غم بار عاشورای حسینی و شهادت سالار شهیدان و سرور آزادگان حضرت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش را به شیفتگان آن حضرت تسلیت می گوییم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همزمان با فرا رسیدن روز عاشورای حسینی حرم مطهر باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی علیهما السلام طبق سنوات گذشته میزبان دسته های عزاداری، عاشقان و  دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت  بود.

  • نماز با شکوه ظهر و عصر عاشورا در حرم مطهر باب المراد به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخ احمد روحانی ریاست حوزه علمیه المهدی بیدگل و با حضور پر شور عزاداران حسینی اقامه گردید و پس از نماز جماعت به سخنرانی پیرامون آسیب های اجتماعی، مفاهیم و عبرت های عاشورایی پرداختند.
  • در عصر عاشورا هیئت های مذهبی شهرستان به صورت دسته های عزا به آستان مقدس مشرف شده و به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج) و امام زاده قاسم علیه السلام عرض تسلیت نمودند.
  • نماز مغرب و عشاء پس از برگزاری آیین های عزاداری  با حضور خیل عظیم عزاداران اباعبدالله الحسین علیه السلام شهرستان آران وبیدگل در جوار بارگاه ملکوتی ملک پاسبان شهرمان برپا شد.
  • همچنين در شام غريبان شهادت امام حسين(علیه االسلام)،بعد از نماز مغرب و عشا در کنار مضجع شریف فرزند بلافصل امام هادی علیه السلام سخنرانی و مرثيه سرايی توسط ذاکران اهلبیت (علیهم السلام) برگزار شد.

مردم شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل  همواره با برگزاری مراسم با شکوه در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورا عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  نشان داده‌اند.

در پایان از تمامی هیئات مذهبی شهرستان که در این ایام با برپایی دسته های عزاداری در آستان مقدس حضور بهم رساندند تقدیر و تشکر به عمل می آید.

تصاویر

ارسال دیدگاه