Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
بزرگداشت مقام والای باب المراد حضرت قاسم ابن امام علی النقی علیهما السلام - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

بزرگداشت مقام والای باب المراد حضرت قاسم ابن امام علی النقی علیهما السلام

السلام علیک یا باب المراد یا قاسم ابن امام علی النقی علیهما السلام

بزرگداشت مقام والای باب المراد حضرت قاسم ابن امام علی النقی علیهما السلام با حضور خیل عاشقان اهلبیت در  دهه کرامت روز دوشنبه مورخ۱۳۹۷/۴/۲۵ مصادف با دوم ماه ذالقعده در حرم مطهر همراه با نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حضرت آیه الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان کاشان برگزار شد.
در این مراسم پس از اقامه نماز ابتدا از سخنرانی مهمان گرانقدر حضرت حجت الاسلام حسین زاده  از آستان مقدس کریمه اهلبیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه و سپس از بیانات گوهر بار جناب دکتر حاج مجید زجاجی با موضوع زندگینامه حضرت باب المراد بهرمند شدیم.
جناب دکتر زجاجی در بیاناتشان این امامزاده لازم التعظیم را ابن الرضا خطاب کردند و در طول سخنرانی برای حضار مجلس چند نمونه کرامت حضرت و عرض ارادت علما و مردم شهرستان را در قدیم الایام به این فرزند بلافصل امام هادی علیه السلام بیان نمودند.
همچنین ایشان ایراد نمودند که لقب باب المراد به دلیل کرامت های زیاد قاسم ابن علی النقی علیهما السلام در خور این حضرت می باشد.
این مراسم با حضور  خادمین  آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیه و امامزادگان شاخص شهرستان های کاشان و آران و بیدگل برگزار شد.قبل از شروع مراسم در صحن مطهر از مهمانان ارجمند و زائرین با شاخه های گل  استقبال شد.
لازم به ذکر است که در این همایش بسته های تبرکی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)  به زائرین حرم باب المراد داده شد و در پایان مراسم خادمین حضرت معصومه(س) و خانواده شهدای مدافع حرم منطقه، سردار مصطفی زاهدی بیدگلی و جناب سرهنگ دهقانی یزدلی از طرف آستان مقدس تقدیر و تکریم شدند.

تصاویر

ارسال دیدگاه