Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
برپایی سفره افطاری سید الکریم قاسم ابن علی النقی علیهما السلام - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

برپایی سفره افطاری سید الکریم قاسم ابن علی النقی علیهما السلام

مدیر اجرایی حرم مطهر باب المراد حضرت قاسم بن علی النقی(علیهما السلام) آران و بیدگل از اجرای طرح ضیافت افطاری در این حرم مطهرخبر داد.

«حسین تقدیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ماه ضیافت الهی، طرح ضیافت افطاری  در حرم مطهر باب المراد قاسم بن علی النقی(علیهما السلام) اجرا می شود.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر باب المراد شهرستان آران و بیدگل افزود: این طرح هر شب پس از نماز مغرب و عشا با حضور زائرین و نمازگزاران حرم مطهر در شبستان امام هادی علیه السلام اجرا می شود و حاضران از سفره تبرکی باب المراد روزه خود را افطار می کنند

تقدیری با بیان اینکه کلیه هزینه های این افطاری از طریق کمک های خیرین آستان مقدس و بانیان تامین می شود، گفت: در این سفره افطاری که با هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده اجرا می شود، هر شب حدود ۴۰۰ زائر آستان مقدس پذیرایی و اطعام می شوند.

حرم مطهر عموی بزرگوار امام زمان (عج)حضرت قاسم ابن علی النقی علیهما السلام در ورودی شهرستان آران و بیدگل یکی از بقاع متبرکه ای است که از جایگاه والایی در بین مردم برخوردار بوده و همواره پذیرای زائران زیادی از نقاط مختلف کشور است.

تصاویر

ارسال دیدگاه