Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی

مراسم گرامیداشت شهادت رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در حرم مطهر باب المراد حضرت قاسم ابن امام علی النقی علیهم السلام همراه با اقامه نماز مغرب و عشا و سپس سخنرانی  توسط امام جمعه محترم شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی برگزار گردید.
❇️ پس از پایان نماز جماعت مغرب و عشا و در ابتدای سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان از مردم دارالشهدای شهرستان آران و بــیــدگــل بابت حضور پر شور در مراسمات گرامیداشت شهدای خدمت که طی چند روز گذشته برپا گردید تقدیر و تشکر نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی در ادامه به نقش سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در جهان برای حاضرین نکاتی را ارائه نمودند.
ایشان فرمودند یکی از نشانه های قدرت و رابطه خوب  ایران در منطقه این است که ده ها کشور دنیا در این مصیبت عزای عمومی اعلام نموده و پرچم‌های خود را به حالت نیمه برافراشته قرار دادند و جهت عرض تسلیت در کشور ما حاضر شدند.
امام جمعه محترم شهرستان در ادامه بیانات خود در حرم مطهر باب المراد فرمودند:
 حجت الاسلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی و هیئت دولت در دوره ریاست خود فعالیت‌های زیادی انجام دادند و کشور را با نحوه مدیریت خود از برخی مشکلات سیاسی و اقتصادی رهایی دادند و بیان نمودند که شهید رئیسی عزیز در اداره کشور، اعتقادات و احکام دینی را نیز در اولویت اموارت کشوری خود قرار داده  و خارج از آن عمل نکردند و از طرف دیگر به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کرده و تابع ولایت فقیه بود، اشاره کردند.
وی در ادامه فرمودند :وظیفه هر مسئول این است برای رفاه و معیشت مردم فکری بیندیشد، ولی نه با ذلت و خواری و رئیس جمهور عزیزمان با عزت تمام این کار را انجام میدادند و در مجامع بین المللی حاضر می شدند.
رئیس جمهور ما با پشتوانه امام زمان عجل تعالی فرجه الشریف از دین و قرآن دفاع می نمودند.
امام جمعه محترم در ادامه گفت:یکی از نکات و اخلاقیات این بزرگوار اهمیت ندادن به حاشیه ها و مسائل متفرقه به وجود آمده توسط دشمنان بود که حجت الاسلام رئیسی و دیگر شهدای بزرگوار مانند باهنر و رجایی و ... با عمل به این خصلت، پاداش شهادتی با افتخار نصیبشان گردید.
امام جمعه محترم شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد:که اگر مسئولی قصد دارد به مردم خدمت کند باید سه اصل اساسی را رعایت نماید:
۱.توجه به خدواند متعال و ناظر بودن به اعمال و رفتار ما
۲.توجه به گذرا بودن دنیا و بی میلی به آن
و سومین اصل را پاسخگویی به اعمال و رفتار در روز قیامت بیان نمودند.
در پایان مراسم گرامیداشت شهدای خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی ذکر توسل و مصیبتی برای ائمه اطهار خواندند و زائرین حرم مطهر عموی بزرگوار امام زمان عج را مستفیض نمودند.
 

تصاویر

ارسال دیدگاه