Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
هفته بسیج گرامی باد - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

هفته بسیج گرامی باد

 

به نام خدا

بسیج شجره‌ی طیبه و درخت تنومند و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.               

امام خمینی (ره)

 

تشکیل پدیده‌ی بسیج، حاصل دوراندیشی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است و هفته‌ی بسیج، یادآور پیام تاریخی ایشان مبنی‌بر تشکیل بسیج مستضعفین، در سال ۱۳۵۸ است که تاهمیشه در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

فرهنگ بسیج در طول چند دهه اخیر با حمایت امام و رهبری گسترش یافت و امروزه به کشورهای منطقه از جمله عراق، سوریه، لبنان و یمن سرایت کرده و باعث شکل گیری محور مقاومت در این کشورها شده است. این نیروی با ایمان، در مقام دفاع از امنیت کشور، مقابله با توطئه‌ها، عزت آفرینی، کمک به مردم در برابر بلایای طبیعی، مقابله با کرونا همواره کمک حال کشور و نظام بوده است و همواره در صحنه بوده و هست و آمادگی دارد هرگونه خدمتی را انجام دهد.

بسیج درحقیقت همان مفهوم بلندی است که مرزهای سنی، صنفی، قومی، جنسی و جغرافیایی نمی‌تواند آن را محدود کند؛ حقیقتی که نماد حضور ملی، مقاومت ملی و آگاهی یک ملت است.

هفته‌ی بسیج، فرصت مغتنمی است برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و بازخوانی نقش بسیج و جایگاه بسیجی که مهم‌ترین هدف آن یاری‌رساندن به دین خدا و مردم است.

 از طرف هیئت امنای و خادمین آستان مقدس باب المراد  بابت تلاش‌های همه بسیجیان شهرستان آران وبیدگل که در عرصه‌های مختلف خدمت می‌کنند تشکر می‌کنیم.

به امید آنکه تفکر بسیجی هماره در جامعه‌ی عزیز اسلامی گسترش یابد.

مرکز افق آستان مقدس باب المراد امامزاده قاسم علیه السلام شهرستان آران ویبدگل

تصاویر

ارسال دیدگاه


نویسنده : یا علی
خیلی عالی التماس دعا
-- ارسال شده در جمعه 5 آذر 1400