Notice: Undefined variable: subjects in /var/www/vhosts/babolmorad.ir/httpdocs/include/show_post.php on line 84
مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان - پایگاه اطلاع رسانی باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی (ع)

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان

شب قدر بهترین شب سال است که خداوند متعال در قرآن کریم  آن را شبی پربركت دانسته و ارزش آن را برتر از هزار ماه بیان می‌كند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در شهرستان آران و بیدگل و در  بارگاه منور باب المراد حضرت قاسم ابن علی النقی علیهما السلام با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

حرم مطهر باب المراد  در شب‌های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان که مصادف با شب‌های قدر بود شاهد حضور پر شور زائران و مجاوران بود و در شب بیست و سوم  نیز که آخرین شب قدر است ویژه برنامه‌هایی در آستان مقدس برگزار گردید.

در این مراسم معنوی فراز های دعای پر فیض جوشن کبیر توسط آقایان احسان فینی زاده و مجتبی ناظمی در شبستان امام هادی علیه السلام قرائت گردید

در ادامه مراسم شب زنده داران حرم مطهر باب المراد با مناجات خوانی و ذکر مصیبت توسط مداح اهلبیت کربلایی محمد جواد احمدی به استقبال سخنرانی و مراسم قرآن سر گرفتن توسط حجت الاسلام شیخ علی روحانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه کاشان رفتند و به راز ئ نیاز با خالق و معبود خود پرداختند

از سوی مدیریت و خادمین حرم مطهر این امکان فراهم شد تا مردم به ‌اتفاق خانواده ضمن رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی در این شبهای پر فضیلت در حرم مطهر ملک پاسبان آران و بیدگل حضور بهم رسانند و دست به دعا بردارنند.

مدیریت آستان مقدس امامزاده قاسم علیه السلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنین، از تمامي سازمان ها، ادارات و نهادهای شهرستان آران وبیدگل كه در برگزاری مراسم لیالی قدر در آستان مقدس قاسم ابن علی النقی علیهما السلام ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر به عمل می آورد  و همچنین از حضور یکایک زائران گرانقدر در مراسم و مجاورین آستان مقدس قدردانی نموده و برای این عزیزان توفيقات روز افزون را از ساحت مقدّس اهلبیت علیهم السلام مسئلت مي نماید.

تصاویر

ارسال دیدگاه